Traditionally coming from advertising and internationally known
for his interpretation of Pop-Art into the 21st century,
he masters the balancing act towards abstract art works
characterized by an inspiring alternating tension.
There he goes into the visionary, diffuse with his paintings -
knowing that only the willingness to work
in the unknown enables artistic utopia and freedom.
An artist on the throw-off
Museo Ferrari Maranello, Italy VfB Stuttgart PopArt-Series 125 Years i8 ArtCar „iGlacier” Catherine Palace St. Petersburg, Russia First European Artist Biggest German 2 wheel- and NSU Museum Legends of Le Mans Museum Volkswagen Wolfsburg, Germany National States Museum of Kazakhstan Meet the Artist Traditionally coming from advertising and internationally known for his interpretation of Pop-Art into the 21st century, he masters the balancing act towards abstract art works There he goes into the visionary, diffuse with his paintings - knowing that only the willingness to work characterized by an inspiring alternating tension. in the unknown enables artistic utopia and freedom. An artist on the throw-off.

HINTERGRUNDINFORMATION

STATEMENT

Eine kleine Anekdote aus Carl Spitzwegs Leben: Ein Besucher seines Ateliers meinte: An diesem Bild kann ich mich gar nicht satt sehen. Daraufhin Spitzweg: “Ich auch nicht, und darum verkaufe ich es.” Wer ein Bild von mir erwirbt, bekommt auch immer ein Stück von mir. Das Bild wird den Raum beleben und Energie ausstrahlen, positiv auf das Umfeld wirken.

 

Ein besonderes Bild ist auch immer ein State of Mind, ein cosmopolitisches Statement und zugleich eine Investition, ein Gewinn und eine Inspiration für Ihren Alltag. Ich freue mich sehr wenn ein Bild gefällt und Wert geschätzt wird. So ungern ich mich von einem Bild trenne, so freut es mich auch wenn es jemand erwirbt und ich es in guten Händen weiß.

ORIGINALE

Jedes AbstraktPop-Werk ist ein Unikat bzw. ein Original. Selbst wenn die Collage in abgeänderter Komposition, anderen Farben und anderer Größe umgesetzt wird. Denn bereits die Basis jedes Werkes ist ein einzigartiges abstraktes Werk. Jedes Werk wird begleitet von einem Zertifikat.